dilluns, 17 de juny del 2019

LES ÀFRIQUES DEL MEU COR...


Ja fa tres anys que vaig tornar de Níger. Deixant aquest país també vaig deixar “les àfriques”
conegudes i una quantitat innombrable de persones que estimo i m’estimen. - ‘I ara, ¿no les
enyores, no et vénen ganes de tornar-hi? ¿no trobes a faltar tot aquell món que ha marcat tant
la teva vida?’ Són preguntes que em fa la gent maca que corre pel carrer burxant amb la millor
intenció del món. – ‘Doncs no, no les trobo a faltar “les àfriques” on he viscut i conviscut.’

Primer, perquè ja tenia assumit que el dia arribaria i que el full de ruta programat s’anava
descabdellant sense treva. I després, amb la mà al cor, no puc pas dir que he deixat Àfrica quan
encara hi sóc de pensament, paraula i obra. Aquesta, crec, és la raó més de pes que tinc. No
passa dia que no rebi notícies escrites o respongui un missatge o em telefoni algú. L’esperit i el cor ja s’han avesat a alimentar-se dels bons records i de les amistats d’allà. Només queden esmorteïts i dolguts pels cruels esdeveniments que passen en aquelles zones actualment. Una altra cosa encara és l’Àfrica dels africans que hi ha per tot arreu a casa nostra amb problemes
complexes i difícils de solucionar.

Clica la Imatge


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

UNA MISIÓN CON CARISMA

¿Qué es la Obra de Propagación de la Fe ¿Qué es la Obra de Infancia Misionera ¿Qué es la Obra de San Pedro Apóstol? ¿Qué es la Pontificia Unión Misional?

Novetats

MATERIALS VOCACIONS NATIVES 2024

PROPOSTES MISSIONERES PERA JOVES

MISSATGE DEL PAPA-Jornada Vocacions

SUPERGESTO EN FORMAT DIGITAL


Videos


Accedeix a la llista clicant el boto superior dreta.